Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jan 2024 12:07:01 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2311271/18003 aadressile Valga maakond, Otepää vald, Keeni küla, 
Keeni raudteejaam, Valga maakond, Otepää vald, Keeni küla, Keeni 
raudteejaam// Valga vald, Lota küla, 23133 Keeni jaama tee, Valga maakond, 
Otepää vald, Keeni küla, Keeni raudteejaam, Valga maakond, Otepää vald, 
Keeni küla, Keeni raudteejaam (SSP 7.2 Keeni autotrafopunkt, SSP 7.2 
juurdepääsutee, SSP 7.2 piirdeaed, SSP 7.2 hoone) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: § 42. Ehitusloa menetlus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26846405>  (menetlus nr: 
405444), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.01.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (STELLA LAUR) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister